Sunday, September 9, 2007

our little addict

Kiitos kaikista Sienna kehuista. Yhdyn kehuntoihin. Ihailen Siennaa joka paiva ja en voi uskoa etta on meidan pikku imppu. Viime aikoina kun kuiskaan Siennan korvaan etta "I love you" niin Sienna korjaa ja kuiskaa minun korvaan "I love you SO MUCH". Ah!

Yksi meidan lempipuuhista kesan aikana on ollut mehujaateloiden syominen. Vuorotellen ollaan syoty aina mutta nyt Sienna haluaa itse pitaa kadessa. Niin nopeasti nama pikkuset itsenaistyy.

Uusi lempinimi Siennalle: Funny Bunny. Se nimi on lainattu Toopy & Binoo ohjelmasta. Olen huomannut etta Sienna oppii niista ohjelmista sanoja/sanontoja. Toopy aina sanoo "perfecto!" ja olen muutamia kertoja kuullut Siennan kayttavan tuota sanaa. Sienna juuri pyysi etta saa katsoa yhden T & B dvd:sta. Kysyin sitten Siennalta etta "are you a Toopy & Binoo addict?". Sienna heti rehellisesti vastasi "yes".

Perjantaina katsottiin hyva leffa: Miss Potter. Ei se ollut maata jaristavan hyva mutta Jaykin jopa sanoi etta yllattyi etta oli niin kiva leffa. Ei Jay muistanut etta oli kyseessa "chick flick" ja sen pitaisi naytella ettei tykkaa siita. :)

Nyt on mun vuoro paivaunille. Se tarkoittaa sita etta Jay saa kokata tan paivan ruuan. Jei. Jay on hyva kokki.

ps. Siennalla on lyhyempia hiuksia otsalla silla Siennalla on yksi kovin huono tapa: tykkaa leikkia hiuksillaan nukkumaan mennessa ja monesti repii muutaman hiuksen kerrallaan etta saa leikkia hiuksella. Olen niin monta kertaa sanonut ettei tekisi moista ihanille hiuksilleen mutta tapa jatkuu. Voih.

2 comments:

  1. Ihana Sienna - jälleen ;) <3 Mulla on kans otsalla 'vauvahiuksia' mitkä ei ikinä kasva pitkiks, kampaajalla aina ärsyynnyn niistä.. en tosin revi niitä mutta niitä kyllä on. En ole kyllä aiemmin Siennalla niitä huomannut, ei ne mua ainakaan häiritse ;) ehkä sekin tapa sitten menee ohi iän myötä :)

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)