Wednesday, February 27, 2008

mina


***
Tajusin etta mina olen melkeen aina se joka ottaa kuvia joten minusta ei ole paljon yhtaan kuvia. Mita nyt joinakin juhlapaivina otettuja. Mietin etta itse tykkaisin jos minulla olisi enemman kuvia aidistani joten ihan Siennaa ajatellen tanaan pyysin Robinia ottamaan muutaman kuvan minusta. Nakyyko kuvista etta aloin jo hermostua kun kaikissa kuvissa oli paa poikki. Nama oli parhaimmat noin kymmenesta kuvasta.

En tykkaa yhtaan kun minusta otetaan kuvaa. Eniten tykkaan sellaisista kuvista jotka joku on napannut kun en tiennyt etta olivat kuvaamassa. Kun pitaa poseerata, jaykistyn ja vaikka mielestani hymyilen niin useimmiten niista kuvista tulee vakavan nakoisia.

Tanaan olin oikeastaan tosi vasy ja olisi pitanyt odottaa parempaa paivaa. Mun selka on alyn kipea ja on ollut vaikea nukkua sen takia pari viime yota. Seka Sienna ei oikeen osannut nukkua kunnolla ystavien luona, aamuyosta tuotiin aina meidan sankyyn joka oli pieni sanky muutenkin. Toisaalta kun mietin niin suuri osa mun elamaa vietan vasyneena joten kai nama on sitten ihan normaaleja kuvia. :)

Kuvista huomasin myos etta on aika taas varjata hiukset. Olen alkanut pitamaan lettia tuossa sivussa. Kiva tapa pitaa hiukset pois naamalta. Kasvatan hiuksiani edelleen viime hiusten leikkuun jaljilta. Paljon viela liian lyhyita hiuksia.

Mutta tassa siis mina. Enpa taida taas vahaan aikaan antaa kenenkaan ottaa minusta kuvia. :)
***
I realized that I'm hardly in any of our pictures as I'm usually the one taking the pictures. I'd love to have more pictures of my mom so I thought that just for Sienna's sake, I'd take some today of me. Robin took these pictures. Can you tell it was frustrating to get him to point the camera at me? And yep, I'm tired in the pictures so what's new. :P
***

9 comments:

  1. Minusta noi on aika hyviä kuvia. Tuo letti luo kivan tyttömäisen ilmeen... Itse olen jotenkin jäykistynyt vain pinnin pitoon sivussa, sillä saan hiukset pois silmiltäni.

    Tuli taas mieleen, että Sienna on tosi kiva nimi, en olekaan tainnut kertoa :)

    ReplyDelete
  2. Hyviä kuvia minunkin mielestäni! Näytät nätiltä ja tyttömäiseltä. Hauskat kuvakulmat Robinilla. :D Mun miehen ottamista kuvista tulee ihan samanlaisia.

    Mäkin inhoan kuvattavana olemista, mutta oot ihan oikeassa, että omien lastemme vuoksi olisi hyvä meidänkin joskus olla kuvissa mukana. Ehkä sun innoittamana mäkin koitan otattaa itsestäni kuvia.

    ReplyDelete
  3. Kivoja kuvia! ja yhdyn samaan... minusta on todella vähän kuvia - tarvii tehdä sama juttu, pyytää miestä ottamaan kuvia.

    Ihania postauksia olet taas kirjoitellut, olen ollut niin kiireinen etten ole ehtinyt käydä lukemassa pariin päivään. Oli kiva lukea kaikki kerralla!

    Paljon terkkuja!

    ReplyDelete
  4. Kiva että reissu oli onnistunut ja olet palannut :)

    Kuvat ovat hyviä. Minustakaan ei montaa ole. Lapset joskus ottaa, ne on hauskoja, melkeinpä päättömiä :)

    ReplyDelete
  5. Ihania kuulumisia <3 Eikä mitään vikaa sun kuvissa!!

    Olis kiva skypetella tässä joku ilta :)

    ReplyDelete
  6. Hyvinhän sinä kuvissa olet! Mutta minä en, ikinä. Silloin harvoin kun satun olemaan kameran toisella (väärällä?) puolen, olen kuvissa suu auki. Puhun ja neuvon varmaan kameran käyttäjää koko kuvaussession ajan, valitettavasti.

    Hymyilläkään en osaa noin nätisti kuin sinä! Albumin kuvaan tulee vaan sellainen psykovirnistys ;D

    ReplyDelete
  7. Jep, hattua nostan kun uskallat avoimesti esittaytya taalla nettimaailmassa. Olen kai sen verran "oldfashioned", etten sellaista ihan suoraan uskaltaisi tehda.
    Ja hopsista - kauniita kuvia! ;o)Hienoa idea tyttarellesi otatuttaa kuvia itsestasi. Tyttarethan, kuten kai lapset ihan muutenkin sitten vanhempana vertaavat itseaan vanhempiinsa hakiessaan omaa itseaan. Hieno idis. Taidan tehda - uskaltautua tehda samoin. ( Itseani rohkaistakseni kuvattavaksi sanon, etta tytar kuitenkin nakisi minut kauniina, silla olenhan aitinsa.) ;o)

    ReplyDelete
  8. Hyviä kuvia!♥


    Sama juttu täällä, inhoan itse olla kuvissa, ja parhaimmat tulevat silloin, kun en tiedä, että minua kuvataan. :)

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)