Wednesday, May 28, 2008

oregon kutsuu

***
Tillamook, Oregon.
***

***
Cannon Beach, Oregon.

***

***
Portland, Oregon.
***
Tanne muutto tanaan mielessa. Kuunnelkaapas... Noin teini-iasta asti olen jostain syysta ollut kiinnostunut Portlandista. En tiennyt paikasta yhtaan mitaan mutta joku aina "veti" mua kun kuulin mitaan siita paikasta. Sitten selataan vuosia eteenpain. Olin 21 ja tapasin Jayn. Yllari, yllari. Jaykin on aina halunnut asua Portlandissa. Hoh. Siis EI TODELLAKAAN voi tama olla pelkka yhteensattuma. Eihan? Mulla on ollut aina mielessa etta joku paiva me asutaan sitten siella. Mitas jos ensi vuonna jo paasis sinne? :) Ainoa asia joka aina mietityttaa on se ainainen sade tuolla rannikolla. Albertassa kun sataa niin harvoin ja olen tottunutkin siihen. Monesti kylla jopa kaipaan sadettakin mutta etta paivatolkulla...? Toisaalta ei sitten tarvisi karsia tosi pitkasta, kylmasta, lumisesta talvesta. Hmm... Millas ihmeen konstilla sinne nyt muutettaisiin. Onko kellaan idiksia? :) Jaylla on molempien maiden kansalaisuus joten sen puoleen ei kai olisi kauhean vaikeaa. Tietty minun pitaisi taas kayda maahan muutto ruljanssit lapi. Hmm... Hmm... Luulen etta tama tulee olemaan mielessa koko paivan.
***
We saw a fun movie some days ago: Mad Money (Diane Keaton, Queen Latifa, Ted Danson and Kate, Tom Cruise's wife). Funny.
***
The pictures of Oregon are here because I'm going through some major "I miss the sea so badly". Typical for me in the summer. The sea is calling for me... I mean look at these beaches!! I could so handle living there.
***

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to comment! :)