Thursday, February 26, 2009

{pettymys}

***
found via crib candy
***
***
bunnywithatoolbelt etsy com
***
***
iremonya design labo
***
***
friedamaria com
***

En mennyt vauvasuihkuun. Sen verran viela yskin eilen etta paatin etta parempi oli olla menematta. Jay oli myoskin myohaan toissa ja olisi pitanyt hommata babysitteri Siennalle. Joka paiva yskin vahemman ja vahemman mutta parempi ehka viela ottaa iisisti etten sitten kadu taas. Voi etta kylla harmitti etten paassyt vauvasuihkuun. Plaah taman sairastelun kanssa. :(
No, loppusuoralla olen kai sentaan. Taltako tuntuu maratonin juoksu?
***
Tana aamuna eras toinen tuttu toi mulle yllarin: limpparia, keittoa ja mehujaateloita. :) Piristi. Kiva etta joku muistaa.
***
Mietin etta jos tanaan en yski ihmeemmin niin ehka jo huomenna mentaisiin Siennan kanssa West Edmonton ostarille kappailemaan. Ihana olisi jo paasta ihmisten ilmoille ja nahda muutakin kuin nama kodin seinat. Mun hiustensuoristusrauta hajosi ja pitaa ostaa uusi. Muutenkin voisi saada vahan piristysta shoppaus terapiasta. ;)
***

5 comments:

  1. Ikävää, että et päässyyt babyshoweriin! Toivottavasti olet pian terve. Shoppailu on lääkkeistä parhainta! :)

    ReplyDelete
  2. Harmi, että vauvasuihku meni ohisuun.

    Seinät alkaa täälläkin kohta kaatumaan niskaan kun sairastelut vain jatkuu. Tsemppiä!

    ReplyDelete
  3. Taalla toinen sairasteleva, inhottavaa tallainen. B:kin yskii ja krohii vielakin tosi tukkoisena vaikka on sairastanut jo yli viikon... Voi kokko sentaan.

    Harmi etta jouduit jattamaan babyshowerin valiin. Koitahan parantua!

    ReplyDelete
  4. Harmi ettet päässyt babyshoweriin.
    Toivottavasti pieni shoppailu piristää ja parantaa :)
    Löysin kerran sellaisen julisteen jossa lukee:
    Shopping!It´s still cheaper than therapy!
    Tarvisi tilata itselleni sellainen ;)
    Tällä hetkellä tulee panostettua ihan liikaa tyttöjen vaatteisiin,kun oma ulkomuoto on vähän mitä on ;)
    Mun tyttö täyttää kesällä kolme ja kauhulla ja innolla odotan sitä aikaa kun äidin ostamat vaatteet ei enää käy.
    Mun on pitänyt muuten sanoa ,että tuo lumiukko laulu on niiiin hauska.Ja muutenkin tuolla sinun toisela player:lla on kivoja kappaleita.Mä erityisesti rakastan tuota Robbie Williams ja Nicole Kidmanin laulua.Mulla oli se joskus soittoäänenä vanhassa kännyssä.
    Ihana tuo naulakko.Mun vanhempi tyttö on pupufani.

    ReplyDelete
  5. anne, mizyena, stina & mirva: Kiitti kommenteista!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)