Wednesday, August 1, 2007

ah!!!

Alkaa viela kyllastyko kuulemaan Arbonne:sta silla mulla on sellainen fiilis etta tulen puhumaan siita paljon lisaa. Oon niin taysin 100% rakastunut Arbonne tuotteisiin. Tana aamuna innostuin aivan alysti shampoosta ja hoitoaineesta. Mulla on miljoona ja biljoona allergiaa. Tahan paivaan mennessa en ollut loytanyt sh & ho jotka ei aiheuttaisi mulle allergista reaktiota. Mun paanahka aina kutisee. Sitten mulla on aina ollut kuivat hiukset ja hyva kun oon pystynyt kayttamaan mun flattening iron:a (tekee hiuksista suorat) kun kuivat hiukset ei suoristu helposti ja rauta on pahentanut vaan kuivuutta. Olen kokeillut vaikka mita aiemmin ja mikaan ei ole auttanut. Arbonnea ennen ostin aina kampaamoista kalliita tuotteita ja silti en ole ollut tyytyvainen. Olen valittanut iat ja ajat miten "Kanadassa on karseen kova vesi ja pilaa mun hiukset". Luontaistuotteitakin olen kayttanyt toivossa etta paanahka ei enaa kutisisi mutta niista mikaan ei tuntunut hoitavan hiuksia ja hiukset oli kuivemmat kuin kampaamojen hoitoainetta kayttaessa. Nyt sitten asiaan :) - tana aamuna mietin etta no katsotaanpa miten Arbonne sh & ho tulee toimimaan. Mulla oli kova epaily paalla kun kerran aiemmin ei ole mikaan auttanut. Tunsin jo suihkussa miten shampoo todellakin puhdisti hiukset ja hoitoaine todellakin hoiti eika vaan laittanut "kelmua" hiuksiin. Hiukset tuoksuivat tosi hyvalta mutta silti ei paanahka kutissut yhtaan ja tunnen ettei tule kutisemaankaan. Sitten suoristin taas mun hiukset ja en voinut uskoa etta mun hiukset ei kuivuneet yhtaan. Tuntui etta kavi painvastoin. Raudan kuumuus teki hiuksista jopa sileammat ja kiiltavammat. En voi siis todellakaan melkeen uskoa miten mahtavia nama tuotteet on!! Mun hiukset tuntuu niin ihanan pehmeilta ja ei ollenkaan kuivilta. Nyt mietin etta mita ihmetta niissa muissa shampoissa on ettei ne auta yhtaan ja tekee vaan allergiseksi. Nyt en vaan silitteli ihoa koko ajan vaan haron sormilla hiuksia koko ajan myos. :) I LOOOOOOOOVE Arbonne!!!!!!!!

Nyt kylla nauratte: mua melkeen itketti tanaan kun mietin miten ihania nama tuotteet on. :) Naurakaa vaan mutta mulla on niin ollut sellainen olo kuin olisin joku prinsessa. Tuntuu etta mun ihoa ja hiuksia on hellitty alysti. Vaikea selittaa. Jotenkin vaan sellainen olo etta oli jo aikakin etta sansku loysi moiset tuotteet. Tahan mennessa en ole esim pystynyt kayttamaan naisten parfyymeja, voiteet ja saippuat on aina olleet hajustamattomia. Nyt tuoksun hyvalle eika kutise missaan! Ah, ah ja ah!!!!! :) No, ainakin te kaikki (lue: Suvi, mulla on sellainen tunne ettei taalla kukaan muu kay) saitte hyvat naurut nyt tasta.

1 comment:

  1. On aina pitänyt liittyä tuohon Arbonneen.. Kokeilin tuotteita viime vuonna ja aina se on jäänyt! Kiva kun jaat kokemuksia, on ihan hyvä tietää. Itsellä on tosi kuiva iho, ja liityin jo Body Shopin konsultiksi, mutta vaikka iho-rasvat ja heidän shampoot ja monet muut tuotteet on hyviä, en tykkää kosteusvoiteista ja meikkivoiteista, ovat aivan liian raskaita mulle.

    Terkkuja Coloradosta!

    Katja

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)