Thursday, August 23, 2007

puhdasta tuli


Huh mika yo viime yona. Sienna taas kerran paatti etta nukkuminen on overrated. Kukuttiin hereilla kovasti. Talla kertaa Sienna oli vaan taynna energiaa ja tuntui ettei millaan saanut unta ja tietty halusi sitten seuraa. On niin ihmeellista etta se kumminkin heraa aamulla aikaisin ja pompii tuolla kovin energisesti. Onneksi silla on niin aurinkoinen luonne (siita lempinimi Sunshine) etta se piristaa minutkin sitten. Toinen juttu joka heratti ja piristi tana aamuna oli Katjan (Skimbaco)blogi kirjoitus jossa oli linkit tosi hauskoihin suomalaisiin discotanssi videoihin. Ne videot tuli kuin tilauksesta mua piristamaan tanaan.
Eilen yllatyin kovasti kun Walmart ostosreissu oli jopa positiivinen. Talla kertaa hyllyt eivat olleet puolityhjat ja liike naytti jopa siistilta ja ostoskarry loytyi helposti jne. Yleensa siis melko stressaava kokemus Walmartissa ostoskelu.

Illalla opettelin viimeisia Arbonne juttuja jotta sitten osaan kaikki kaytannon asiat lauantaina kun pidan mun ekan presentation:n. Olen niin tottunut opettamaan/puhumaan suurellekin yleisolle etta ajattelin ettei mua tallainen pikku presentation jannittaisi mutta kummasti nyt alkaa perhosia tulemaan jo vahan. Wish me luck. :)

Unohdin kertoa yhdesta hauskasta tapahtumasta... Oltiin lahdossa noin viikko sitten Siennan kanssa autolla liikkeelle. Olin juuri startannut auton kun yhtakkia mun ovi aukesi ja meidan naapurin Ryan poika jolla on autismi, laittoi mun tuulilasin puhdistuksen paalle! Se tapahtui puolessa sekunnissa. Hyva kun tajusin mita tapahtui kun mun tuulilasi oli jo puhdas! Ensin saikahdin etta mita-tah-hah mutta sitten mua nauratti koko juttu kovasti. Kovin sootti tuo Ryan mutta kylla pitaa vanhempansa kiireisena.
Mulla on sellainen tunne etta kun Sienna menee paivaunille niin syon brunch:ksi (aamupalalounas) suklaata ja lueskelen mun uudet Canadian House & Home ja Elle Decor lehdet. Paljon olisi tekemista (lue: siivousta ja organisointia) mutta on kylla niin vasyhko olo etta tasta taitaa tulla iisi paiva. Ikeassa pitaisi ennattaa kaymaan. Alkaa huolestuko muuten. Kylla aion syoda jotain terveellistakin. :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to comment! :)