Wednesday, August 1, 2007

tapetti seina


So You Think You Can Dance is on tonight. Jei! :) Alkaa kohta. Menen pesemaan kasvot ja koklaamaan kasvonaamiota. :) Ajattelin etta pitaa laittaa tanne joku kuva kun on tullut tekstailtua vaan kovasti. Kiva huone. Oon hulluna puihin. Aina oon ollut. Aina tollotan puita ja ihailen. Mun lapsuusystavan Tulikin vanhempien huoneessa oli maisema tapettiseina (70 luvun tyyliin) ja olen aina miettinyt etta olisi kiva jos jossain olisi joku kiva maisema seina. Rantsu vaikka tai meri. Mutta sen pitaisi olla kovin moderni tapetti ja sitten mulla pitaisi olla uusi moderni koti. :)
(I need to start posting the links where I find the pictures from. I've been lazy but it's not right not to post the link. I'll do better in the future with new pictures, I promise.)


1 comment:

  1. Voi sua ja sun Arbonne onneas. Kyllä mullekkin kelpais tollaset ihanat rasvat, ihan tavisrasvoja vaan käytän. Nyt onkin taas kovasti näppyjä naamassa, että kun ärsyttää :P Mä haluaisin sabluunan avulla tehdä johonkin seinään ihanan puun, en koko seinää 'metsäksi' vaan yhden just. Sit oksille lattaisin valokuvia seinään kiinni.. <3

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)