Wednesday, August 22, 2007

iso sotku

Tykkaan tosi paljon tasta Imoga neulemekosta joka loytyy Katjan Skimbaco nettiputiikista: http://www.skimbaco.com/ Mietin etta olisi kiva itsellenikin joku kiva neulemekko.
Bourne Ultimatum oli tosi hyva. Mun piti kylla pistaa silmat kiinni parissa vakivalta kohdassa (herkka oon) mutta olipa hyvaa action:a etta. Paras kohta leffassa oli "sir, he just drove off the roof".

Kun tultiin kotiin, koti oli sotkuisin mita oon koskaan nahnyt. Siennan kaikki lelut oli ympari lattioita. Tv pauhasi. Siennan serkut Marissa ja Chloe oli leikkimassa taalla sen kanssa. Luulen etta Sienna vasahti melko paljon kaikesta kaaoksesta, ei ole tottunut moiseen. Mun on pakko myontaa etta Marissa ei ole mun suosikki babysitteri. Vaikea selittaa mutta Marissa on ikaisekseen (14v) kovin lapsellinen ja mua aina vahan stressaa etta miten se osaa katsoa Siennan peraan. Leikkii kylla kivasti lasten kanssa yleensa mutta... Janae olisi parempi babysitteri mutta kun en saa koskaan sita tai sen aitia kiinni puhelimitse. Pitaa kai loytaa uusi babysitteri.

Sienna herasi miljoona kertaa taas viime yona. No ehka liioittelen ihan vahan. :) Nuhainen nena ja viimeisten takahampaiden tulo... Mullakin nena vuotaa tana aamuna. Taidan menna keittamaan Echinacea yrttiteeta... Hyvvee paevaa gaigille!

2 comments:

  1. Kiva kun tykkäät mekosta!
    Olen ihan kade kun näit Bournen! Ei oo sitterrii ja ei maihiksia mennä :( Niin se vaan on että sitterin löytäminen on työn ja tuskan takana - hyvien etenkin!

    Meillä nuorin on meinannut tukehtua monta kertaa ja en kyllä ihan kenelle tahansa uskalla jättää, ensiapu-kurssi tulisi ainakin olla käytynä.

    Toivottavasti alkaa olemaan parempi olo, ja ensi yönä teilläkin nukutaan! Meillä Isabellalla alkoi toka-luokka tänään, ja Gabilla huomenna kindergarten. Itseä jännittää enemmän kuin muksuja!


    Ps. Imogan vaatteista saa 20$ alennusta kuun loppuun mennessä koodilla IMOGA

    ReplyDelete
  2. Joo vaikeeta nama babysitter jutut kun oma perhe kaukana Suomessa. Marissa on kaynyt babysitter kurssin ja se helpottaa mun mielta. Osaa myos soittaa 911 jos tarvii jne. Me tykataan kayda leffassa aina tiistai iltapaivisin. Yleensa Jayn aiti babysittaa mutta nyt on ollut kiireinen kun Jeff on rakentanut taloaan ja Linda on auttanut joko rakentamisessa tai niiden kolmen lapsen peraan katsoessa. Kirkosta me loydetaan sitten muuhun tarpeeseen babysittereita. Tuo Janae ois ollut kiva kun asuu kivenheiton paasta meista mutta on kylla mahdotonta saada niita puhelimella kiinni joten uusi pitaa loytaa.
    Olen juuri miettinyt tuon mekon ostoa Siennalle. Se alkaa 4v koosta ja en tieda haluanko niin etukateen ostaa vaatteita. Mina haluaisin itelleni sen mekon. Harmi ettei tuu mun koossa. :)

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)