Sunday, August 26, 2007

hyvin meni

Eilisesta tulikin tosi kiva paiva vaikken nukkunutkaan paivaunia. Dawn mummo tuli 12:sta aikaan ja toi meille lounaan. Tykkaan tosi paljon Dawn:sta ja aina toivon etta se asuisi Edmontonissa. Dawn tykkaa niin leikkia Siennan kanssa ja uskon etta me tehtaisiin paljon yhdessa jos se asuisi taalla. Janna miten joidenkin kanssa klikkaa heti alusta lahtien. Niin kavi meidan ja Siennan syntyma-aidin perheen kanssa. Viime kesana oltiin niilla viikko kun lomailtiin Vancouverissa. Sienna tykkaa niin leikkia Dawn mummonsa kanssa. Kavivat yhdessa leikkipuistossakin ja mina sain rauhassa valmistautua Arbonne kekkeriin.
...Joka muuten meni tosi hyvin. Ei mua sitten jannittanyt yhtaan. Oon opettanut niin monta luokkaa ja pitanyt puheita sun muuta joten tallainen duuni on mulle taysin sopivaa mun kykyihin. Kaikki innostuivat tuotteista (olin antanut naytteita jotta saavat kokeilla tuotteita ensin kotona). Esitys nayttaa anti-aging ihotuotteet ja kaikki sai kokeilla kadelleen joka tuotteen. Kaikki paatyivatkin sitten ostamaan sen setin ja saivat pari ilmaista tuotetta kaupan paalle seka $130 verran tuotteita $26:lla (-80%!!). Meilla oli tosi kivaa yhdessa kun jutskailtiin tuotteista sun muusta. Naposteltavat ja vaahtokakkukin menivat tosi hyvin kaupaksi. Ai niin, kun jotkut kysyi etta mitka on mun lempituotteet niin naytin niille Intelligence Exfoliating Thermal Fusion kasvonaamion. Pidin sita kadessa ja yritin kertoa miksi niin tykkaan siita tuotteesta. Sanat ei sitten riittaneet ja pidin sita vaan kadessa ja ilmeilla sitten sanoin etta "tama!!". Vaikea selittaa mutta kaikki nauroivat mulle. Se oli illan hauskoin hetki.

Dawn jai sitten meille viela syomaan ja saatiin turista lisaa yhdessa.
Kuva: mun eka Arbonne tilaus. :) Tuskin jaksan odottaa etta tilaan lisaa silla katalogissa on niin alysti tuotteita joita haluan kokeilla. No, nyt yritan olla toitottamasta Arbonne:sta koko ajan. :)

1 comment:

  1. Hyvä että meni hyvin ilta :) Toivottavasti menestyt bisneksessä hyvin!

    Mulla taas iho karmeessa kunnossa, en jaksais yhtään enää näppyjä. Varmaan saan niitä vielä kun oon 70-vuotias. *puree hampaita*

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)