Friday, August 3, 2007

gotta love trees!!!!!!!
















Kuten huomaatte mulla usein "puheripulia", aina palattamassa oon. Jopa taalla blogissa. :) Ei edes karsee paakipu pida tietsikasta poissa. Voi mua. On nama blogit kylla tosi hauskoja. Kiva lukea muiden puuhia ja saa uusia ystavia. Katja Simbacosta: kiva kun kayt. Sun blogilta loysin kaikkea kivaa myos. Nyt tiedan mista voin tilata Marimekon kankaita. Kunhan "ennatan" (lue: saan aikaiseksi) niin pitaa tehda musta/ruskea Unikko kankaasta Siennan huoneeseen verhot. Sitten pitaa opetella miten saisin paallystettya Jayn vanhemmilta saadun rocking glider tuolin. Karsee kangas siina nyt jolle oon jopa allerginen (kaikki tekokuidut ei sovi mulle). Siihenkin voisi sitten laittaa kivan Marimekon kankaan. Ihastuin myos niihin Imago vaatteisiin siella sun liikesivuilla. Ihania!

Kylla mun pitaisi taas opetella uudelleen miten saisin a ja o pilkut taas toimimaan. Mulla oli ne aiemmin mutta sitten tietsikka meni kaputs ja nyt en muista miten se asennettiin taas ja oon ollut laiska opettelemaan taas. Olen itse niin tottunut lukemaan nama ilman pilkkuja. Sitten mietin etta kaipaan hymynaamoja sun muita. Tietaako kukaan miten niita voisi aina lisailla tanne blogiin?

Laitoin taman ikkunakuvan tahan silla olen yrittanyt miettia miten saisin paallystettya meidan takaovien lasi-ikkunat noin metrin verran lattiasta ylospain. Joskus tulee naapurien kissoja meidan takapihalle ja tulevat tuijottamaan meidan kissoja ovien lapi. Meidan kissat menevat ihan dilleksi ja alkavat tappelemaan keskenaan. Eli jotenkin pitaisi paallystaa ikkunat jollain mika ei kuitenkaan pysayttaisi valon tulemista sisaan. Tuollaisia self sticking kivoja juttuja myydaan mutta ne on kalliita mun mielesta. Olen miettinyt etta jos loytaisin jonkun kivan lapinakyvahkon kankaan tai pitsikankaan (moderni sellainen) niin voisin kayttaa sellaista. Mutta miten sen kiinnittaisi lasioveen etta se jopa pysyisi siina lasissa? Two sided tape? En tieda olisiko se tarpeeksi vahvaa. Ehka mun pitaa vaan olla nirsoamatta ja ostaa noita kalliihkoja kelmujuttuja. En vaan myos tieda olisiko ne tarpeeksi peittavaa kun ne kissat varmaan nakyisi viela liian hyvin noista koloista. Mutta jotain pitaa keksia kun havettaa kun talla kertaa kaytetaan flattened PAHVILAATIKKOJA. Noloa ihan myontaakin. :) Idiksia tanne pain, pliis.
Mulla on niin alysti kivoja kuvia joita olen loytanyt netista. Laitan nyt tanne niita paljon joka kerta. Kun ollaan kerta puhuttu puista niin tanne nyt sitten muita puuaiheisia juttuja. Eiko olekin ihana toi puusanky (linnunpesa ja kaikki)? Unelma! Tuo puuaiheinen maalaus on Jen Garrido nimisen taiteilijan tekema. Sitten ihana metsa taynna istutettuja kukkia. Gotta love nature!!!!!!!!!!!! Hauska kalenterisivu. Rakennus Tokiossa. Eli kaikki nama kuvat "puuaiheisia". Huomasitte varmaan etta luettelin ne siina jarjestyksessa kun laitoin ne tahan viestiin mutta ne menee aina viestiin "toistensa paalle" eli eka viimeisena. Nama kuvat olin saastanyt itselleni ennenkuin tajusin etta pitaisi muistaa linkit mista loysin ne. Samoin varmaan monet kuvat joita tulen tanne laittamaan nyt. Naiden jalkeen tulen sitten muistamaan linkit.


No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to comment! :)