Saturday, August 25, 2007

dilleista dillein


Olen dilleista dillein!!!!!!!! En voi uskoa etta kukun yopollona hereilla varsinkin kun Sienna on nukkunut huonosti viime aikoina. Olen ollut niin vasy mutta arvatkaas mihin aikaan tama typera naikkonen meni nukkumaan viime yona... Puoli kahdelta!!!! Siis kylla oon aivoton. Oon niin vihainen itselleni etten koskaan opi. Grrh. Puolisyyna oli se etta Jay paatti vieda inventaariota liike #2:n ja ei tullut kotiin vasta kuin puoli kahdeltatoista. Ei ole kaynyt liike 2:ssa pitkaan aikaan joten silla oli siella paljon tekemista. Mutta olisinhan mina voinut olla valmis menemaan nukkumaan jo siihen mennessa tai jopa jo nukkumassakin. Mutta ei. Itse olin siivoskellut, leikellyt ison lajan vihanneksia ja paistanut kanat & sipulit silla tanaan teen kanakeittoa Siennalle (Jay loysi jopa vehnatonta makaroniakin). En halunnut menna nukkumaan heti vaan halusin "rentoutua". Jay kun tuli kotiin niin katsottiin loput Robin Hood leffasta joka oltiin aloitettu pari viikkoa sitten. Hence the 1.30am bedtime. :(

Tanaan minun pitaisi juuri olla energinen ja hyvalla tuulella kun on se Arbonne presentation. Silmat on ihan zakkaralla ja paakipu tulossa kun oon niin vasynyt. Pitaa toivoa etta ennatan ottaa pikku nokoset ennen kolmea. Onneksi Jay ei ole tanaan toissa ja ennatan siis varmaan. Mutta eiko olekin ihan aivotonta tama mun meno!! (roll eyes)

Tulin juuri suihkusta ja paatin latrata oikeen kunnolla taas tuotteilla. Nyt on ihanan pehmea ja silea iho. Tuoksuu hyvalle. Ah! Olenko kenties maininnut etta I love Arbonne. :)

Jaakaappi on taynna mansikoita, vadelmia, herneita, grillattu kana... Tanaan syon kylla terveellisesti. Ai niin, on kylla myos ihana suklaa vaahto kakkukin (Arbonne kekkeria varten). Olen miettinyt etta pitaisi aloittaa taas suklaa/namilakko. Liikaa tulee syotya aina ja oon niin heikko etta jos syon niin syon paljon. Viikon parin verran on aina vaikeaa lakon aloitettua mutta sitten ei nameja/suklaata tee ihmeesti mielikaan enaa. Jos saisin tsempattua piakkoin ja aloitettua lakon. Vuoden verran olin lakossa kerran. Iho ja terveys kylla paranisi.

Pari uutta kuvaa tanne Siennasta. Sienna on niin ihana muuten kun jos silla on mikaan pikku pipi niin tulee mun luo ja sanoo "mommy kiss better". Valittomasti suukko auttaa pipiin. Voi kun pelkat suukot tulisi aina riittamaan kaikkiin Siennan pipeihin. <3

1 comment:

  1. Meillä Nida aina puhaltaa pipiin, usein myös tulee mun luo että mäkin puhallan, ja sit sanoo kädellä huitasten 'Hus, pipi menee pois!' :) Ihana, ettei ole itkeskelevää tyyppiä jokaisen pikku kolhun jälkeen.

    Mä oon kans nukkunut tosi huonosti, pakko iltaisin tulla katsotaan telkkua vielä kun en saa millään unta. Sit oon tosi kärttyinen.. Ärtsyyyyy ;D

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)